.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Asjen het volgende:
[..]
Rechtermuis op Rainmeter-icon en dan op 10 FOOT HUD/ Clock date klikken.. Wat heb je daar aangevinkt?
Ik heb de volgende aangevinkt: Draggable, Save position, Snap to edges en Keep on screen.
Kayleigh Pearsonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
PS: mocht iemand weten wie dat meiske is dan hoor ik het graag, want ik heb geen idee namelijk
Click me!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Vriendelijkheid het volgende:
iemand een linkje naar deze wallpaper?
[ afbeelding ]
Gefixtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
pfff, dat doet mspaint voor mij xD
btw, de skin voor rainmeter uit de op is een 404?
Ik heb ze allemaal aangevinkt, behalve Snap to edges..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Asjen het volgende:
[..]
Rechtermuis op Rainmeter-icon en dan op 10 FOOT HUD/ Clock date klikken.. Wat heb je daar aangevinkt?
Ik heb de volgende aangevinkt: Draggable, Save position, Snap to edges en Keep on screen.
Wat heb je bij Position aangevinkt dan? Staat boven die dingen die je kunt aanvinken. Ik heb daar normal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:47 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal aangevinkt, behalve Snap to edges..
Ook al vink 'm ook aan, dan nog zie ik Rainmeter niet meer bij 'bureaublad weergeven'
Ook normal, maar als ik minimaliseer zoals jij, dan zie ik 'm nog wel staan.. maar blijkbaar kan je het dus niet wijzigen.. ach jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:52 schreef Asjen het volgende:
[..]
Wat heb je bij Position aangevinkt dan? Staat boven die dingen die je kunt aanvinken. Ik heb daar normal.
Ik gebruik geen 'bureaublad weergeven', maar ik minimaliseer alles om bij mn bureaublad uit te komen, misschien ligt het daar ook aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |